Fredag

I dag har jeg jobbet hardthardthardt i hodet mitt og følte meg så flink og utladet at klokken atten nullnull kledde jeg på meg pysjamas, krøp under dynen og skrev om epler og skyer og hemmelige halvbrødre i en av mine fine notatbøker som har bilde av elefanter som blåser hjerter ut snabelen på.

Soundtracket består for det meste av The Smiths og Lars Vaular.

Siden forrige innlegg har jeg grått masse og spist biff tartar (og det var overraskende deilig), ikke tatt en dråpe nesespray, løpt en halv mil for første gang i mitt liv, sovet i armkroken til Walter mens han leser bok oppe på hemsen, fått meg en liten smakebit fra HMs Sonia Rykiel-kolleksjon, sunget Lady Gaga på singstar, vært lei meg og sett sesong 2 av Battlestar Galactica.

Med meg oppi sengen har hadde jeg småsjokolader og etter å ha skravlet med mammen i 45 minutter skal jeg nå se Shutter Island på laptopen og nyte følelsen av en tung, mett og myk katt oppå dynen. Jeg gleder meg til en full og glad Walter ramler inn døren i natt og vekker meg, slik at jeg kan sovne igjen(jeg liker å sovne). En rolig fredagskveld er nøyaktig det jeg trenger, og med det ønsker jeg dere alle en riktig god helg.

Legg igjen en kommentar

