Ønskekonserten

Nå har jeg ikke blogget på rundt tre uker. Jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig tok en pause? Men det føltes riktig.

Men! Nå er jeg tilbake. Og vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Så da tenkte jeg å spørre dere hva dere liker at jeg blogger. Liker dere å se bilder av meg? Walter? Outfits? Huset? Ting jeg kjøper? Bergen? Vil dere at jeg skal skrive om slankeprosjektet mitt? Om bryllupet? Mat og oppskrifter? Bildereferater fra dagene mine? Ultra-Magnus? Mer tekst? Mer samfunnskommentering?

Jeg vet at noen savner litt mer snert og ikke bare feelgood her inne, for eksempel. Enig eller uenig?

Kort sagt: jeg vil gjerne ha litt input fra dere på hva dere liker og foretrekker, og evt. om det er noe dere ikke er så interessert i å lese om.

16 responses to “Ønskekonserten

  1. Fast leser som ikke er flink på å kommentere her:)

    Jeg synes ihvertfall at outfits, hus og bryllup er fine tema. Og slanking er jeg som de fleste jenter alltid interessert i, sammen med oppskrifter. Feel-good altså.

    Samtidig så leser jeg også gjerne samfunn og snert. Hvis dette var til noen hjelp;)

  2. Jeg ønsker meg tips og triks om ting du kjøper på internett! …og ting du gjør til hverdag eller fest.

  3. Ja takk, alt sammen🙂 Jeg liker å se/lese om alt det du lister opp jeg. Elsker bilder av det søte huset deres, og bilder av deg og Walter, for dere er også så søte🙂 Også liker jeg å høre om bryllupet.

    Jeg synes det er kjekt at det er en litt feelgood blogg. Jeg blir alltid glad når du har skrevet ett nytt innlegg. Liker bloggen din innmari godt🙂

  4. Jeg vil gjerne høre om alt jeg!🙂 Både klær og hus og pus og bryllup og slanking og shopping og det hele😀

  5. Enig med Pistasje jeg, signerer like godt hele innlegget!

  6. Jeg signerer også Pistasj!! Elsker bloggen, blir så glad hver gang det er nytt innlegg, og får alltid ekstremt lyst til å flytte til Bergen!

  7. sitrondrops

    Den er grei, snåsa:) Jeg skal bli flinkere til å linke og forklare!
    Jeg kribler forresten etter å lage et «vårslipp-i-grønnevollen-innlegg» i mai!!😀

  8. sitrondrops

    Det var definitivt til hjelp, annikken:) Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger!

  9. sitrondrops

    Åh, så mange fine ord på en gang:) Takk, takk! Da fortsetter jeg litt i samme leia, rett og slett:)

  10. sitrondrops

    Det er notert, camilla:D Og right back at ya, holdt jeg på å si:p

  11. sitrondrops

    Så kjekt!
    Jeg vil forøvrig anbefale Bergen altså, virkelig, fine byen❤

  12. sitrondrops

    Hihi, effektivt og greit:) Takk for tilbakemelding!

  13. Alt! Jeg sluker det hele🙂

  14. Jeg liker ALLE oppdateringer jeg😀 Da spesielt om… bryllup, klær/antrekk, slanking, hus, ja.. generelt DEG🙂

  15. Er ikke noe kattemenneske, men selv UM-innleggene leser jeg🙂 Titter stadig innom bloggen din, og ble kjempeglad da jeg så du endelig har oppdatert! Leser alt – og storkoser meg med bildene🙂

  16. Jeg vil gjerne høre noe om motivasjon ( over tid) og slanking! For en som er glad i mat er diett eller måtehold litt vanskelig å tenke seg, selv om ambisjonene er mange…

Legg igjen en kommentar

