Skokjærlighet

Jeg har solgt en haug med kjoler som ikke passer. Pengene skal brukes nøye og omhyggelig på gjennomtenkte ting.

Første kjøp…..noen bestevenner hvis vennskap jeg tror vil vare livet ut.

_MG_6951

_MG_6952

_MG_6953

_MG_6955

4 responses to “Skokjærlighet

  1. Kule sko!😀 Noe jeg kunne gått i, men de finnes nok ikke i min størrelse😛

  2. sitrondrops

    Det spørs…har du små eller store bein? Hvis du har store bein, finnes de nok. de er nemlig veldig store i størrelsen! Mine er 36 og har god plass foran, og jeg bruker 37 til vanlig (38 før jeg gikk ned i vekt).

    De er litt dyre da😉

  3. Kaffejenta

    Hvor dyrt er litt dyre?🙂

  4. Tilbaketråkk: miu miu « Sitrondrops

Legg igjen en kommentar

