regnbue av egg

paaske5

Jeg har en magisk tiltrekning mot regnbuerekkefølgen når det gjelder farger (rød-oransj-gul-grønn-blå-indigo-fiolett, aka ROGGBIF) så da jeg hengte opp eggene vi malte på søndag, ble det en liten eggregnbue i vinduet.

Har dere en fin påske? Det har jeg. Vi har spist påskelam med fine folk, og i kveld skal vi spise walters potetpizza med enda flere flotte mennesker. Bypåske er deilig. Aviser og bøker og dataspill (jeg døde i Final Fantasy13 i går, blir like paff hver gang jeg dør i FF!) og snopefrie påskeegg er helt greit når man får leppestiften over alle leppestifter (Chanel Rouge Coco i fargen 11 Legende, som er den samme fargen Vanessa Paradise har på seg på bildet) inni i stedet.

Og sånn liten leselampe til å klipse på boken slik at jeg kan lese selv om Walter har sovnet, fikk jeg også. Hurra!

3 responses to “regnbue av egg

  1. Nydelige påskeegg!🙂

  2. Søtaste påskeegga!🙂 Er «flekkane» malt på med vanleg maling òg?

  3. Den leppestiften har eg også hatt lyst på. Ser så innmari fin ut på bilete. Kjekt å få den i påskeegget da. Påskeegga i vinduet var veldig fine. regnbogerekkefølge er ikkje så dumt.🙂

Legg igjen en kommentar

