Før og etter

Mellom linjene her i Sitrondrops har det kanskje kommet frem at jeg har blitt mindre det siste året. Og det stemmer. Jeg har slanket meg, rett og slett. Og jeg har gjort det sakte og på fornuftig vis, ved å kutte ned på usunne ting og pøse på med sunne ting. Grete Roede-kurs nummer fire er i gang, og jeg er over 13 kilo lettere enn når jeg begynte.

Og flere av dere lesere har ymtet frempå at dere ville like å lese litt om slike ting innimellom, slanking altså, og jeg elsker jo å snakke om det, så ….sure! Jeg er jo fortsatt ikke i mål, jeg skal ned en del til, men jeg har ikke hastverk. Brukte jo en god del år på å legge på meg disse kiloene, så jeg tåler at det går litt tid før jeg er normalvektig igjen.

Har akkurat lagt over noen bilder jeg tok for noen uker siden, så da kan jeg jo starte med å vise forskjellen mellom 81,5 og 68,5 kilo:)

Før:


Nå:

19 responses to “Før og etter

  1. Veldig bra Marianne🙂🙂 Du er superflink!!! Går du på noen gruppetimer? I så fall kunne det vært kos å gått på noen sammen kanskje??
    🙂

  2. Er ikkje anna å gjere enn å bøye seg i støvet! Du kjem til å bli ei snasen brud😉

  3. Wow! Hot stuff!😉 Du er pen uansett, men må si jeg er imponert over jobben du har gjort. Du stråler på de siste bildene der!

    (Også ser jeg at vi veier like mye. Og det er litt rart, for når jeg ser deg skulle jeg tro at du veide mye mindre, liksom!)

  4. Kaffejenta

    Du er så fantastisk flott, Marianne! Og har vært kjempeflink!! Nydelige bilder av deg, og man ser tydelig at du _ser_ mye blidere ut på «etter»-bildene, du skikkelig SMILER. Nydelig er du!

  5. Fin du er, nydelig!

  6. Oi, så flink du har vært!🙂

  7. For en forandring!🙂 Du er flink, altså!

  8. sitrondrops

    Takk!🙂

  9. sitrondrops

    *rødme* takk!

  10. sitrondrops

    Åh, takk søte:) Du har helt rett, det er ganske forskjell på utstrålingen i bildene. Man kan jo egentlig se hvor ukomfortabel jeg er på de første!

  11. sitrondrops

    Takk! Ja, jeg tror den stoltheten drar de siste bildene litt opp, hehe:) Eller, understreker forskjellen,liksom!

    Vekt er virkelig rare greier. Jeg vet om jenter som veier 80 kg med normal høyde, og ser ut som sylfider! Så det er umulig å gjette seg til hva folk veier, egentlig:)

  12. sitrondrops

    Hihi, tror du?🙂
    Jeg VET jeg kommer til å føle meg fin den dagen uansett…jeg prøvde brudekjoler da jeg var på mitt tyngste også, og selv da følte jeg meg dritfin:) Det er noe med sløret og hvitfargen som bare….er magi:)

  13. wuhuuuuu, sitrondropsbaaaaabe😀

  14. sitrondrops

    takk! Har vel aldri følt meg så sprek, tror jeg!😀

  15. sitrondrops

    Takk!
    Du, jeg har ikke gått på gruppetimer på evigheter, for venninnene mine har blitt litt slappe! Så jeg trenger definitivt noen å gå med! Hvilke timer liker du?

  16. Så flott du er🙂 Du stråler jammen på bildene! Du er flink!

  17. Fantastisk godt jobba, Månestråle🙂

Legg igjen en kommentar

