påskepizza

_MG_7093

En kveld i påskeferien fant vi ut at det var en god idé å lage en haug med potetpizza og invitere et knippe fine folk over på pizza, brus, vin, smørpopcorn og whiskey. Og dry martini. Og en kilo smågodt. Jeg kommer ikke helt over hvor fantastiske mennesker jeg har i livet mitt, jeg er virkelig superheldig. Jeg digger dem alle som en, og jeg får aldri nok!

_MG_7090_MG_7089_MG_7110_MG_7098_MG_7107_MG_7112_MG_7083_MG_7091_MG_7124_MG_7096_MG_7094

2 responses to “påskepizza

  1. Jeg merker jeg nesten blir litt forelsket i livet ditt når du legger ut slike bilder🙂 Det ser så fint ut!

  2. Støtter meg til Allis. Blildene dine får gir meg alltid lyst til å være der. De fanger stemningen så godt, og er så varme og levende.

Legg igjen en kommentar

