Sko til salgs

Selger sko som ikke blir brukt eller ikke passer. De fleste er brukt mellom en og tre ganger, noen ikke brukt i det hele tatt, kun prøvd på. Kan gjerne legge inn flere bilder hvis det er noe spesielt du ønsker detaljer av.

Alt befinner seg i Bergen sentrum. Kjøper du 4 ting eller flere spanderer jeg frakt til hele landet!🙂
Har også et saftig klesinnlegg med masse klær til salgs på gang, laster opp bilder nå. Frakttilbudet kan kombineres, slik at du f.eks. kan kjøpe ett par sko og tre kjoler eller to par sko og to bluser etc. og få det gratis tilsendt.

Vi tar alle kjøp og bud i kommentarfeltet, så ordner vi detaljene på mail.

Sko 1: Nike sneakers i brunt skinn og ”hårete” leopardmønster str 37,5 . Kjøpt nye på ebay for rundt åttehundre kroner. Brukt to ganger. Selges kr 250.
kjoler96


kjoler96

Sko 2: Rosa Converse str 37. Pent brukt i en sesong. Kr 200.
kjoler96

Sko 3: Nike sneakers i forest green str 37,5. Grønntoner og hvitrosa. Nice☺ Kjøpt på eBay for et par år siden, brukt 3-4 ganger. 250 kroner.

kjoler96

kjoler96

Sko 4: Adidas Missy-sko str 37,5. Lekre kremhvite sneakers med brun fløyel og blekgule linjer. Pris nye var 1300, om jeg husker riktig. Eller var det 1000? Anyway. Lite brukt, ønsker meg 200 kr for dem.
kjoler96

kjoler96

kjoler96
kjoler96

Sko 5: Brune skinnsandaler fra dinsko str 37. Kjøpt i fjor for 350 kroner. Brukt en gang(jeg har en rar lilletå som protesterer mot reimer). Ønsker meg 200 kroner for disse.
kjoler96
kjoler96

Sko 6: paljettballerinas i sølv str 36 med strikk bak på hælen. God gummisåle på. 75 kroner.
kjoler96
kjoler96

Sko 7: Grønne ”krokodillesko” fra Dinsko str 37. Brukt utendørs en gang. 100 kroner.
kjoler96
kjoler96

Sko 8: Grå høyhælte sko fra Dinsko str 37. Brukt en gang. 100 kroner.

kjoler96

kjoler96

Sko 9: Svarte skinnsko fra Bianco str 37. Veldig behagelige på, perfekt hæl. Brukt to ganger. Elastikk i reimen over vristen. Ny pris 700, ønsker meg 200.
kjoler96
kjoler96

Sko 10: Brune ballerinas i skinn fra Ellos, str 38. Ny pris 699 kroner. Aldri brukt. Ønsker meg 200 kroner for disse.
kjoler96
kjoler96
kjoler96

Sko 11: Ballerinas fra Zara str 38. 100 kroner.
kjoler96
kjoler96

Sko 12: Svarte tøyballerinas med sløyfer fra Topshop str 38. Brukt en gang. 150 kroner.
kjoler96
kjoler96

Sko 13: hvite mokkasiner str 37 (litt små i str) fra Dinsko, 100 kroner.
kjoler96

Sko 14: Dansesko med såle av semsket skinn og 3 cm hæl. Altså for tangodansere og sånt. Kjøpt på ebay, de sa jeg burde bestille en halv str større enn jeg vanligvis bruker, men fikk sko som i praksis er en stor 38. 100 kroner.
kjoler96
kjoler96
kjoler96

13 responses to “Sko til salgs

  1. Så mye fine klær og sko!
    Skulle ønske du hadde større føtter, i så fall skulle jeg hevet meg på de rosa conversene og de fine ballerinasene❤

    Si ifra om du plutselig blir type str 39-40 i sko.. hirr..

  2. Jeg liker så godt nr. 12. De svarte ballerinas fra TopShop. Er egentlig en 37 da…kan de passe?

    Bor i Bergen sentrum(ish) jeg også. Kan jeg få kjøpe? Hihi

  3. sitrondrops

    Mini Tini: det kan godt være de passer. Vil du prøve dem?🙂 Vi kan møtes på høyden en dag, feks i morgen eller tirsdag, så kan du bestemme deg da?

  4. Mange kule sko! Bare synd jeg har manneføtter:/

  5. Gjerne det. Sender PM på twitter

  6. Siri (H :P)

    Masse flotte ting! Likte spesielt godt sko 6, men er de store i str? Tror du det er mulig å skvise mine 38-føtter inn i de? Passer hvertfall inn i noen 37-sko.

  7. sitrondrops

    Siri: sko 6 er jo str 36, så det tror jeg ikke altså…beklager! Jeg er jo en liten 37 selv, og syns de er litt for små om sommeren(da jeg har litt større føtter pga varmen). Så får jo aldri brukt dem siden de bare passer om vinteren, haha!

  8. Sko 5, er de små eller store i størrelsen? De var veldig koselige og fine:)

  9. sitrondrops

    Sandra: de er ganske true to size, tror jeg. Men modellen er jo slik at det egentlig først og fremst kommer an på hvor bred fot du har. Lengdemessig har man jo en del å gå på pga åpen tå og regulerbar ankelrem:)
    Men du kan alltids få prøve dem hvis du er i bergen sentrum for tiden?🙂

  10. Så dumt at du har så små føtter…

  11. Tilbaketråkk: A little German [blog] » Blog Archive » Fire Sale!

  12. hei. de rosa conversene. str. 37. hvilken størrelse står det på skoen? 5, hadde passet fint😀

  13. Heheh digger sko nummer 1 :3

Legg igjen en kommentar

