glimt

I dag har jeg ikke så mye å komme med. Jeg ligger i sengen og ser Battlestar Galactica, en av de mest effektive virkelighetsfluktene som fins når man trenger å koble ut. Det har vært en travel uke og den datt akkurat i hodet på meg.

Men her er bilder fra en lunsj med Siv og Marie og Ida. Vi var på Landmark og det ble spist egg og bacon, gulrotsuppe og banankake. Maten er god, men jeg syns det blir i overkant snobbete å ikke ha ketchup tilgjengelig når man har hamburger på menyen. Da jeg var der sist spiste jeg nemlig hamburger, og da jeg etterlyste ketchup fikk jeg til svar at, nei slikt finner du ikke på dette kjøkkenet! Sagt med en blanding av dårlig skjult stolthet og arroganse og etellerannet ekkelt. Og da har man misforstått altså. Slikt snobberi får meg til å steile:)

_MG_7523_MG_7525

_MG_7522_MG_7521

Legg igjen en kommentar

