miu miu

_MG_7529Husker dere at jeg fortalte at jeg solgte en haug med kjoler som var blitt for store for meg?

Vel, pengene jeg fikk inn gikk jo blant annet til acne-skoene.

Og disse to skattene. Brukte miu miu-sko fra eBay, i krem og brunt skinn.

De var så billige at jeg ville trodd de var fake om ikke selgeren hadde noen tusen feedbacks og 99,7 prosent av dem var positive.

Men uavhengig av om de er the real thing eller ikke, er de vidunderlige og perfekte og akkurat det jeg hadde lyst på.

_MG_7532

5 responses to “miu miu

  1. De er fantastiske, gratulerer! Jeg elsker Miu Miu🙂

  2. Ikke hørt om merket, men de var veldig fine🙂

  3. Herlighet, så fine!🙂

  4. Herlig! Jeg bare elsker det når jeg kommer over good deals på ebay😀

Legg igjen en kommentar

