En inderlig anbefaling

Ah, jeg digger Underbara Clara. Og i dag har hun skrevet et innlegg som jeg syns alle skal lese og ta til seg. Nøyaktig det samme har jeg gått rundt og tenkt, men jeg har ikke klart å formulere det så flott og effektivt som Clara. Så ta deg en tur til den svenske, kristne, feministiske og husmorestetikk-elskende fashionistaen og bli inspirert🙂

2 responses to “En inderlig anbefaling

  1. Tiltredes🙂🙂🙂 Kjør på, har du viljen finner du motet!

  2. Der har du ca også all min frustrasjon formulert i et innlegg. Takk til Clara. Og takk til deg for bra tips🙂

Legg igjen en kommentar

