vårskravl

vaar1

I dag er det 1.mai, arbeidernes dag. Gratulerer med dagen! Strålende sol ga en fin anledning til å innvie den fine trenchcoaten Walter kom hjem til meg etter en tur til Oslo. Den er fra Zara.

1.mai i SydnesgatenI gaten flagget naboene. Vi skulle ned til torgallmenningen og høre på Gatas Parlament (som jeg har hørt på siden jeg var 14) og gå i 1.mai tog.

blomstring i teaterparkenEndelig endelig endelig begynner våren å vise seg i Bergen. Jeg har lenge gått og stirret på sprekkferdige knopper, men nå har det løsnet.

Blomstring i teaterparken

Og nå har vi spist laks og i kveld skal vi på konsert med The Residents.
Jeg tror det blir skummelt, men mest bra. Hvis det blir for freaky får jeg lukke øynene og tenke på tørr brostein, solvarme strømpebukselegger, solbriller, peoner og katteøyne med strekpupiller i det sterke dagslyset.

vaar2

6 responses to “vårskravl

  1. Kjempe fin jakke!😀

  2. Ååh, jaaa, dritlekker trenchcoat!😀

  3. Du ser så bra ut!!!😀

  4. Så fin trenchcoat! Og så slank du har blitt!😀

  5. sitrondrops

    tusen takk, alle sammen!😀

  6. FLOTTE Marianne!!!
    Nå må du skrive igjen, du er savnet🙂

Legg igjen en kommentar

