Jeg ønsker meg….

Påfuglkjole fra etsy

og en vaskebjørn-Onepiece.

2 responses to “Jeg ønsker meg….

  1. Hey, det var kanskje deg jeg traff på gata da jeg hadde den på🙂 Raccoon-power!

  2. sitrondrops

    Ja, det var definitivt deg !🙂
    Første gang jeg så deg, rakk jeg deg ikke før du forsvant inn en dør. Spør Walter, jeg snakket ikke om annet enn den «vaskebjørnsonepiecen» – tror til og med jeg snakket om den i søvne<3

    Men jeg tror det blir en fox på meg altså, nå når de har gått med på å lage med hvit haletipp:)

Legg igjen en kommentar

