Outfit

Jeg savner flere outfits for menn i bloggsfæren! Outfits som ikke er av Lars Tangens karoten-oransje-wannabe-gucci-karakter eller avantgardistiske kreasjoner man kun klarer å dra av på Manhattan under NYFW, men fine og friske outfits for vanlige norske gutter i 20-årene. edit: og 30-40-årene!

Så! Jeg presenterer herved en mannlig outfit som dagens:

_MG_7923Sko Keds, bukse Retro, piquet Bertoni, hettejakke Pepper/cheap monday.

(skal jeg fortsette å snikfotografere Walters antrekk innimellom, eller er det bare jenteoutfits dere vil se?)

8 responses to “Outfit

  1. Jeg har aldri tenkt over det, men gutteoutfits er et friskt pust i jungelen av alle jenteoutfits. Men du må gjerne legge inn begge deler altså. Vet ikke om så mange som har like kule klær som deg🙂

  2. I like it! Skal snikfotografere min kjæreste også.. selv om jeg vet at han egentlig har veldig lyst!!

  3. The-he, jeg skal i alle fall ikke legge ut outfitsene til min sin. Hvis dere ikke ønsker å se loslitte joggebukser og uformelige tskjorter, selvsagt😉

  4. meir walter! eg burde få jostein til å blogga klede óg, han er jo så fin.

  5. Tilbaketråkk: Hjorthen uttaler seg om ting han ikke har greie på » Dagens outfit

  6. Jeg gjorde noen hederlige forsøk på å bringe herremoten ut i norske blogger, men av en eller annen grunn slo det ikke helt til.

    Eksempelvis http://www.espeniversen.com/?tag=outfit og http://www.espeniversen.com/?tag=moteuka burde være beviser gode nok.

  7. sitrondrops

    Hjorten og Iversen:
    Jeg blir rett og slett ikke helt klok på om dere disser meg/gjør narr av meg eller bare prøver å være uskyldig morsomme.
    Jeg velger å smile av innspillene deres, men hvis dere egentlig ville kritisere meg må dere gjøre det litt klarere altså:)

  8. Jeg kan jo ikke svare for Hjorthefar, men syns det er bra at du velger å smile. Det var jo sånn det var ment.🙂

Legg igjen en kommentar

