Den fineste tiden av året

IMG_1706

Jeg tror ikke det finnes noe finere enn Bergen i mai❤

Byen er full av kirsebærtrær og magnoliatrær. Så etter med misunnelse i blikket ha sett kirsebærblomstring i diverse andre blogger i flere uker, kan jeg endelig komme med årets første fotografiske dokumentering av mine.

IMG_1705Det åpnet for årets første parkpiknik. Selv om jeg var alene og ingen kunne være med. Stripete kjole og stripete teppe!

IMG_1708På alle gressflekker ligger studenter og griller og kysser og er glade, med pensumbøkene åpne sånn for syns skyld.

IMG_1707

Fargene❤

IMG_1710Ingredienser for solide streif av hverdagslykke!

IMG_1712Kryssord er fullstendig deilig meditasjon for meg. Mental virkelighetsflukt. Tankene handler om ord, bokstaver, som ikke handler om meg, som man rydder opp i og setter sammen og systematiserer og fullfører. Elsker det!

5 responses to “Den fineste tiden av året

  1. Ah, jeg elsker elsker elsker bloggen din!
    men det har jeg kanskje sagt titusentalls ganger allrede ;D

  2. Det er så digg med sommer og sol!😀

  3. Og den blir bare enda mer vakker når du dokumenterer den!
    Enig med Maria – du sprer mye glede du, Marianne! Takk takk!

  4. Ah… nå fikk jeg akutt Bergen-lengsel selv om jeg var der i helgen (fikk sett kirsebærtrær men med regn). Sukk.. også tar du bilde ved kirken.. husker jeg måtte torturere meg selv med å gå forbi der hver dag mens folk lå henslengt når jeg fullførte masteren… men bare grillduften gjorde meg lykkelig på vei hjem fra lesesalen🙂

  5. Fine Bergen!

Legg igjen en kommentar

