Antrekk for bursdagstapas

Gurimalla, jeg føler meg egentlig supercheesy når jeg legger ut antrekksbilder, men jeg liker så godt når andre gjør det- så jeg velger å ignorere smaken av flauhet i ganen, og legge ut hva jeg hadde på meg en kveld jeg skulle feire bursdagen til Benedikte med tapas og vin.

IMG_1674

Kjolen og cardiganen er fra HM. Beltet er fra Lindex, og clutchen er fra Rules by Mary. Skoene er skamløse Alexander Wang-wannabees fra DinSko, og armbåndet er fra JC. Detaljer:

IMG_1679

IMG_1675

IMG_1672

IMG_1676

6 responses to “Antrekk for bursdagstapas

  1. Du er så søt, men interessen for mote deler vi ikke, – og jeg må bare få det ut: de skoene er noe av det styggeste jeg har sett på jævlig lenge. Men ehh.. du er fin på håret?😀

  2. sitrondrops

    haha, skjønner hvem du er søsteren til hvertfall! Dere har en…..fascinerende egenskap i å ikke klare å holde kjeft når dere syns noe er teit/stygt/feil:) Det er også en interesse/egenskap vi ikke deler:p

  3. likte comebacken! og skoene🙂 du er nydelig!

  4. Du ser fantastisk ut🙂

  5. -snehvit-

    Så deg i Bergen i dag. Flott kjole. Bilde?😀

  6. Så fin du er! Likte skoene dine! Oog, jeg får så lyst på pannelugg igjen når jeg ser bilder av deg;)

Legg igjen en kommentar

