Kjærlighet

Det blir nok masse bryllupssnakk fremover her nå. Så er dere advart!

Det nærmer seg det som vil bli den største dagen i mitt liv så langt. Sommerfuglvingene blafrer og kiler på innsiden av ribbeina. I går var vi i kirken og møtte presten som skal vie oss. En fantastisk dame ved navn Rose-Marie. Jeg gikk opp midtgangen som er Norges lengste og talte skritt. 55 skritt skal jeg gå på veien mot å bli gift med den beste mannen i verden.Mon tro hva jeg kommer til å tenke der jeg går oppover. Kommer jeg til å høre noe annet enn min egen puls, kommer jeg til å se noe annet enn min fremtidige ektemann der fremme?

Til tross for mye fokus på selve bryllupet nå- planlegging, koordinering, møter og valg som skal tas- så er det faktisk tiden etter festen jeg gleder meg mest til. Tiden som hans fru❤

Jeg har alltid vært romantisk anlagt, og tanken på evig kjærlighet fremstår ikke som verken naiv eller urealistisk for meg. Jeg vet at det er oss to for alltid, og jeg kan nesten ikke vente med å få oppleve mer sammen med ham. Jeg gleder meg til hver eneste dag med Walter i livet mitt. Hurra!

I går kom de mest perfekte brudeskoene ever,  i posten. På etsy fant jeg et par vintage Christian Dior-sko i hvitt perlemorsskinn med sløyfer på. I min størrelse. Til 39 dollar. Hjertebank og blanke øyne. Kjærlighet kan være så mangt!

One response to “Kjærlighet

  1. Vel – da mangler det bare litt cheezyness på vei til honningmånen!!

    Så glad at du har funnet slik lykke i ditt liv, Marianne!

Legg igjen en kommentar

