En dag i juni

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på noe ala EFIT (=Et Foto I Timen) eller DITL (=Day In The Life). Syns det er så kjekt å se hos andre! Problemet var bare at det….tja, hm, vet ikke- kanskje ikke skjedde så mye spennende? Haha! Vel, en gang må jo være den første. Jeg får heller bare presentere utdrag i stedet for hele dagen. Det skjedde en del kjedelige ting innimellom, som: å se to episoder av House M.D, snakke en time i telefonen,  meditering og surfing, og de har jeg utelatt å ta bilde av.

Forhåpentlig blir jeg flinkere til dette etterhvert!🙂

Klokken 08:30

bilder59

Står opp og setter i gang med morgenstellet. Har begynt på nytt hudpleieregime, og fikk produktene i posten for noen dager siden. Gleder meg til å få litt mindre kranglevoren hud! Hudpleieprogrammet har jeg fått av Hilde Christina, og produktene er bestilt på feelunique🙂

Klokken 09:00

bilder4
Spiser frokost i morgenkåpen. Det eneste jeg liker å ha på skivene for tiden, er leverpostei. Ikke ovnsbakt, den må være fra gul boks. Jeg blir ikke lei. Leverpostei til frokost, lunsj og kvelds i flere uker nå<3

Klokken 09:32

bilder1Får melding fra Walter om at jeg skal til tannlegen dagen etter. Jeg har ikke tannlegeskrekk, men kvir meg noe enormt for å ringe og bestille time. Derfor må Walter gjøre det. Jeg blir jo innkalt regelmessig, men har en tendens til å kansellere avtalene. Nå var det to år siden sist, så absolutt på tide. (og det viste seg at jeg hadde to små hull, noe som var helt ok. )
(og ja, jeg måtte ta nytt bilde av meldingen, for det første jeg tok ble uskarpt…)

Klokken 10:00

bilder33
bilder55
Kler på meg. Har på fin genser med rosa karuseller på, og grønne fjær i ørene.

Klokken 12:00

bilder63
Lager meg lunsj. Kyllingsalat med fetaost! Nam nam.

Klokken 13:00

bilder30
Treffer Wenche på Smakverket.
Wenche skal være toastmaster i bryllupet vårt, så vi kommer i gang med planleggingen over en kopp kaffe.

Klokken 14:00

bilder45
Jeg klarer ikke stå i mot og bestiller en muffin med blåbær og hvit sjokolade. Vi skravler, ikke lenger om bryllupet, men om andre viktige ting i livet.

Klokken 15:00

bilder3

Rusler hjemover. Handler inn middag på veien hjem. Prøver å blogge litt, men blir raskt sabotert av kosesyk pus.

Klokken 16:00

bilder46
Lager middag til meg og Walter – marinerte kalkunskiver med hjemmelaget potetmos og salat.

Klokken 17:00

bilder18
Meg og Walter møter Guro på Eat My Muffin for prøvesmaking av cupcakes til bryllupet. Å himmelske fred, de var gode. Blir fullstendig høye på sukker og krem og frosting og glasur.

Klokken 18:30

bilder6

bilder10
Hjemme igjen. Klesvask på gang.

Klokken 20:00

bilder11
Ultra-magnus er søt og vil helst bare sove og sove i fred i stolen sin.
Jeg klør i fingrene etter å kose, men lar ham være i fred og fotograferer ham i stedet.

Klokken 23:00

bilder43
Jeg har litt svekket konsentrasjonsevne om kvelden for tiden, så jeg har litt problemer med å lese bøker selv om jeg elsker det. Så da har jeg mast meg til at Walter leser litt høyt for meg om kvelden i stedet. Det er litt cheesy, men egentlig veldig koselig. Sovner som en stein når lesestunden er over.

7 responses to “En dag i juni

  1. Ja til flere slike innlegg!🙂 Så ut som en koselig dag.🙂

  2. veldig bra! Jeg har forsøkt meg på et foto i timen noen ganger jeg også,men faller som regel av mitt eget prosjekt før det tredje bildet er tatt…og sånn går nå dagene🙂

  3. Lesestund hørtes bare veldig kos ut synes nå jeg🙂 Og pusemager er fryktelig vriene å motstå, men det finnes ikke noe mer avslappende enn å se på en katt som sover❤

    (Og hvis du har problemer med vrien hud, kan jeg faktisk anbefale å prøve å kutte ut melkeprodukter – jeg har aldri hatt så fin hud som etter at jeg kuttet ut laktose, så det er virkelig verdt et forsøk :))

  4. Så gøy! Dette fikk jeg lyst til å prøve.

  5. Dette var gøy! Mer slikt😛

  6. Slike inlegg er morsomme da🙂
    Da kan man drømme seg litt bort i andres hverdag.

    Også må jeg jo si at katten deres er veldig kjekke🙂

  7. Ja til mer EFIT, det er noe av det jeg savner mest med den tiden alle var så aktive på ED.🙂

    Vi har de samme nydelige blomstene på kjøkkenet! (Peonene altså<3) I morgen kommer mamma og pappa med verdens fineste kjøkkenbord som jeg skal få låne av lillesøster, og da skal de få hedersplassen på det istedetfor å stå utrygt på romdeleren mellom kjøkken og stue.🙂

    Og du, jeg var så stressa med jobbing og slikt at jeg helt glemte at du skulle til Oslo før det var for sent. Jeg håper du kommer tilbake snart!

Legg igjen en kommentar

