Hagefest

En fredag i sommer var det klart for hagefest.
_MG_8640

Julia var en av vertinnene, og et av de få menneskene vi kjente der.

Da vi kom var hagen allerede full, mest av mennesker vi aldri hadde sett før.

_MG_8571

Heldigvis er det kjekt å bare observere også. Ikke alltid være så deltagende.
Dette var en sånn dag.

_MG_8557

Meg med merkelig mine

_MG_8548

Jeg syns han hadde så fin stol!
_MG_8556

Ryktene sa at i hagen sto Bergens eldste stall, for anledningen pyntet med lykter, ballonger og speilkuler.

_MG_8625

Blader/himmel

Himmel/blader
_MG_8609

Pål lånte kameraet.
_MG_8606

Ida var også med!

Og Siv<3
_MG_8587

Jeg og Walter følte oss gamle. Det var liksom bare kids der, og oss😀

_MG_8619

Jeg hadde indianermokasiner fra House of Harlow på beina.

_MG_8629

I løpet av kvelden sto det en rekke utnevnte DJs og ventet på sin økt. Det ble spilt Talking Heads og da ble vi glade!
_MG_8623

Etterhvert som sommernattens mulm krøp inn gjennom buskene trakk folk inn i stallen.
_MG_8635

Det ble nesten helt mørkt.

Vi fant ut at det var litt kjedelig å bare sitte og observere de fulle små sånn i lengden.  Egentlig kjedet vi oss og vips så ble resten av natten Burger King-takeaway og Seinfeld istedet.


_MG_8641

4 responses to “Hagefest

  1. Så søøøt du var på det bildet!🙂

  2. så ut som en fiiin kveld! så pene mennesker!

  3. dyvekenilssen

    Vittig, der skulle egentlig jeg ha vært! Veldig søtt bilde av deg🙂

  4. Ah, eg vert varm om hjarta av å lesa på bloggen din. Glad i sitrondrops.wordpress.com og kjem til å koma innom så ofte som eg kan!🙂

Legg igjen en kommentar

