Kattekvinner

Jeg er en selverklært gal kattekvinne, og da jeg i går fikk et gledelig gjensyn av bildeserien nedenfor i bloggen firstdayofspring måtte jeg bare dele den med dere også. Så deilig quirky. Min favoritt er det nest nederste, tror jeg.

Siri Tollerød skutt av Miles Aldridge for Italian Vogue 2008

5 responses to “Kattekvinner

  1. Fantastiske bilder😀

  2. Nathalie N : )

    Herre min hatt så fine bilder! Og pusekatter! I Formannsvei venter en hellig birma på deg, han liker folk med godbiter og enda bedre dem som slipper ham utendørs. Han heter Oliver. Sees snart.

  3. Fantastiske bilder🙂 Og ser at du hadde en bra möhippa – kos deg med planleggingen av bryllupet – det går så fort skal jeg si.

Legg igjen en kommentar

