Möhippa

Forrige lørdag ble jeg drukket ut av et knippe venninner. Det var en deilig dag som begynte med at jeg ble sendt på spa, hvor jeg fikk en times kroppsmassasje og ble sminket. Bliss! Etterpå satt jeg og Ruth Hege(min forlover) litt på en benk og nøt solen og en sigarett, før vi gikk i retning Høyden. Og bak et hjørne skimtet jeg den flotte gjengen, nydelige jenter spredt ut på tepper med blomster, skinke, hjemmelagd foccacia, oster, salat, jordbær- og selvfølgelig masse prosecco. Det var så kjekt å se alle sammen, og at de fikk møte hverandre. Jeg satt bare og smilte fra øre til øre-røykte sikkert tusen sigaretter og drakk hundre glass og glemte helt å spise. Jeg fikk den søteste fotoboken hvor de hadde skrevet tekster og lagt ved bilder av meg sammen med dem- noen fra barndommen, noen fra ungdomstiden, og noen nyere. Og så kom en jente syklende forbi med gitar på ryggen. Og hun skulle til oss! Hun het Vilde Tuv og skriver og synger på bergensk. Hun begynte med en nydelig norsk versjon av Hounds of Love av Kate Bush (jeg ELSKER Kate Bush). Her er et klipp:

Deretter fikk jeg beskjed om å skifte til tights, t-skjorte og tøysko. Og bare for å bølle så stoppet de flere ganger på torgallmenningen, bare for å gå videre (jeg hadde sagt at jeg regnet med de kjente meg godt nok til å ikke legge inn noe utdritning i programmet). På dette punktet var jeg ganske fnisefin, mye på grunn av flere shots med Absolut Sitrondrops som jeg fikk av Siv og Åshild(verdens beste shot, I tell you<3).

Det viste seg at alle de andre også skulle skifte, men de skiftet ikke før vi kom frem, hihi. Og turen gikk til Wasteland, hvor vi spiller lasergames i en gigantisk svart labyrint med røykmaskiner. Til ære for meg spilte de Imperial March fra Star Wars på repeat mens vi spilte- og det gjorde susen for innsatsen. Ruth Hege var så med at hun løp rett inn i en vegg og fikk et blødende kutt i pannen:p En real treningsøkt, hvor mitt lag vant begge gangene!

Etter en time på Wasteland var vi helt skutte- jeg var våt i håret og på dalende alkoholkurve, til tross for at Siv og Åshild fisket frem energiposer til oss alle med mandler og (hihi) Walters Mandler i. Så vi skiftet klær igjen og gikk bort til Bambus, en vietnamesisk restaurant med veldig god mat. På dette punktet var batteriet mitt ganske så flatt- blodsukkeret var i minus og siden vi var så mange tok det nesten en time før vi fikk maten. Og når den kom, var det så digg at jeg spiste altfor mye altfor fort:p Helt kake etterpå!

Så bar det inn i en maxitaxi- 12 jenter i en taxi for 8, intimt og koselig:) Ferden gikk til Lenes hus, hvor det var singstar på storskjerm, flirtinis, mengder av smågodt og popcorn og ikke minst veldig fine taler (jeg holdt en tale til alle, og alle holdt en til meg). Da klokken var 24 var jeg tom for krefter, selv om jeg drakk både kaffe og mer Absolut Sitrondrops. Rundt klokken 01 var jeg så sliten at jeg kaldsvettet og følte meg litt dårlig, så da dro jeg med meg fire stykker i en taxi og dro hjem. Det vil si, de hoppet av på Legal, mens resten ble igjen og holdt på videre utover natten:)

Før jeg la meg tvang jeg i meg to liter vann, og når jeg våknet løp Walter ned på Burger King og tryllet frem min favorittwhopper (med ekstra løk, sylteagurk og ketchup- sloppy!). Jeg lå i sengen og så True Blood og var fullstendig lykkelig etter dagen før. For noen fantastiske venninner, og ikke minst vidunderlig forlover jeg har !🙂

Her er et bilderas fra dagen!

_MG_8706
(don’t mind the haircut, jeg har ikke fått lov å røre håret mtp verken farging eller klipp frem til prøvetimen hos brudefrisøren, så det er helt umulig for tiden)

_MG_8711

_MG_8714

_MG_8718

_MG_8722

_MG_8725

IMG_8735

_MG_8746

_MG_8774

IMG_8782

IMG_8783

IMG_8801

IMG_8802
(de to kidsa fikk følge med oss)

IMG_8825

_MG_8850

IMG_8858

4 responses to “Möhippa

  1. Åh, det så hærlig ut!Vakker er du, og du ser ut til å ha en fantastisk venninnegjeng!

  2. Du ser så lykkelig ut!🙂 Hørtes (og så ut som) det perfekte utdrikningslag!❤

  3. Kult🙂 Lasergames er kjempe gøy!😀

  4. Dette så kjempebra ut! Flotte venner gjør en flott dag🙂 Herlig!

Legg igjen en kommentar

