De beste sommerfuglene ever

Hei,dere. I dag gifter jeg meg. For en lykkerus. Jeg er helt månebedotten. Fantastisk.

12 responses to “De beste sommerfuglene ever

  1. Gratulerer! Ha en fantastisk dag! Og post massevis av bilder etterpå🙂

  2. Ha en nydelig dag! Og gratulerer! Håper Bergen gir dere sol.

  3. Håper dagen blir fantastisk! Og håper på masse masse bilder her etterhvert!😀

  4. Håper du får en fantastisk dag! Husk å nyt øyeblikkene og kos deg masse🙂 Lenge leve kjærligheten!

  5. Håper dagen blir utrolig nydelig! Ønsker dere alt godt, og kos dere massemasseMASSE🙂

  6. Gratulerer så mye til begge to!🙂 Håper det blir en strålende dag!

  7. Gratulerer så mye med dagen!! Håper den blir strålende (og at du poster masse masse bilder etterpå :))))!!

  8. ❤ Til Lykke❤

  9. Gratulerer! Jeg ønsker der et langt og lykkelig ekteskap!

  10. Som fast leser som ikke har kommentert tidligere føler jeg anledingen er der: Gratulerer så mye, håper dagen blir super og enda bedre enn du hadde forestilt at det skulle bli🙂

  11. Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at vi får se en haug av bilder😀

  12. Gratulerer såå mye!

Legg igjen en kommentar

