Hull

Av og til, når man kjøper brød, er det sånne luftbobler inni dem. Og når man skjærer brødet i skiver, blir det liksom til et hull. Og slike hull tenker jeg aldri over når jeg for eksempel smører meg frokost, eller kvelds, men så når jeg spiser så – *pow!!* – kommer en kjempeklatt med leverpostei, eller smør, eller syltetøy. Helt uten varsel, som en liten bombe med konsentrert pålegg. Som har ligget på lur i hullet. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Dette har jeg grublet på nå, i noen dager.  Det var i grunnen det jeg hadde å si😀

Marianne

3 responses to “Hull

  1. haha🙂

  2. JEg skjønner så godt hva du mener. Jeg har det litt på samme måte med strømpebuksehull http://antibloggeren.wordpress.com/2010/09/29/str%C3%B8mpebuksehull/

Legg igjen en kommentar

