farger i heimen

Her en dag det regnet og blåste og man bare måtte holde seg inne, tok jeg kameraet og gikk på farge-oppdagelsesferd i huset vårt. Jeg er inderlig opptatt av og glad i farger, og håpet å finne noen fine kombinasjoner i mine daglige omgivelser.

Først fant jeg høst på knaggen.
høst på knaggen

deretter slo det meg at jammen sover jeg i et pastellsoverom. Okeiiii, jeg har jo redigert bildet for å understreke/overdrive, men likevel. Rosalillahvittluft.
soverom

Og i trappen henger to bilder ved siden av hverandre, det ene kaldt og det andre varmt. Elsker dem begge<3

Og så måtte jeg jo snike i sokkeskuffen til Walter, for han bruker jo bare Happysocks, og det er virkelig til å bli i godt humør av. Glade sokker.
glade sokker

Og på en annen trappevegg(det blir noen trappevegger når man har fire etasjer altså) så er det et sammensurium av farger og bilder og tegninger og allslags. Fine veggen.

3 responses to “farger i heimen

  1. You had me at «farge-oppdagelsesferd i huset vårt». Fantastiske bilder, Marianne!

  2. Nydelig!
    Jeg vil også ha en skuff med happy socks

  3. Vi har den samme Van Gogh-plakaten! Ikke den de fleste ville plukket ut av samlingen hans vil jeg tro – jeg kunne aldri hatt «Starry Night» på veggen f.eks. Hvor fant du rammen? Min er svart, og uten passepartout, din var jo mye finere!

Legg igjen en kommentar

