Sommerdrøm

Vaffel + Marianne
Da klokken var kvart over fem i ettermiddag var det bekmørkt ute. Vi satt og spiste hjemmelaget lapskaus med tente stearinlys og kosejazz i høyttalerne.

La oss drømme oss tilbake til sommer.

vafler16
Med vaffeljern på terrassen og hjertene rett på serviett og videre inn i munnen.

vafler14

vafler11

Med solstiv hud om kvelden, som fremdeles var varm, og som lukter gress og lys og tjern.

vafler4

Med parkliv og bøker og gressstrå mellom tærne.

3 responses to “Sommerdrøm

  1. Ondskapsfult å dele slike bilder nesten 😛 Jeg savner sommeren mer enn noen sinne og kunne gitt hva som helst for noen dager med sommervarme! 😛

  2. jeg hadde ikke en sånn sommer. jeg sto helst på jobb og visste ikke om det var sol eller regn. men jeg husker mest regn. den eneste varme sommerdagen jeg kan huske, var da jeg var i oslo. jeg har aldri skjønt hvor dere bergensere henter de der minnene om varme sommerdager fra! bildene er nødt til å være manipulerte.

  3. åå så fint! ferske vaffler er så godt. heh, bloggen min heter faktisk ferskvaffel 🙂

Legg igjen en kommentar