Coctailparty

cocktail1

En lørdag var det tre stykker som til sammen fylte 90 år. De inviterte til coctailfest med fri bar. Da vi kom frem viste det seg at den frie baren kun inneholdt drinker. Noe sånt hadde vel ikke jeg vært med på før, så det gikk jo som det måtte gå. Etter alt for mange white russians og cosmopolitans og tokyo iceteas sovnet jeg på det ene badegulvet rundt klokken ett, etter å ha sendt de siste tre drinkene i retur til porselensguden. jaja. Det kan skje den beste…..santvel? En liten stemme i bakhodet trøster meg med at jeg i det minste sovnet før dansegulvet kom i gang- det kunne blitt stygt hvis ikke. En morsom kveld med en kjedelig partypooper-ending. Søndagen ble startet med kald sjokolademelk og fortsatte i sengen under dynen med julebrus og popcorn og House M.D. Heldigvis tok Walter ansvar for fotografering under kvelden, så jeg kan dele litt bilder:

cocktail17

cocktail22

cocktail24

cocktail30

cocktail20

cocktail18

cocktail15

cocktail14

cocktail13

cocktail10

cocktail7

cocktail9

cocktail5

cocktail8

cocktail34

cocktail37

cocktail41

cocktail19

cocktail31

One response to “Coctailparty

  1. FRI BAR❤😀 Det må være verdt fyllesyka.

Legg igjen en kommentar

