Siv fyller år

Siv

_MG_9790
det var en kald og tørr novembertirsdag, og Siv ble akkurat passe mange år denne kvelden. Dette skulle vi feire på Legal, og med pakke og kamera klakket jeg i vei mot den lille baren med det store hjertet.

_MG_9791
Pål var veldig glad for å se meg.

_MG_9792
Og plutselig kom Åshild syklende over gaten.

_MG_9826
Inne var det akkurat så mørkt og rødt og fint som det pleier å være.

_MG_9794
Bursdagsbarnet, og Nadina!

_MG_9795
det var på tide med gaver.

_MG_9798
En termos fra blafre til å ha på lesesalen fra meg.

_MG_9804
portvinsmarinerte hassel-og valnøtter!

_MG_9827
gulløredobber laget av hundre små blader, eller fjær. vi ble ikke helt enige om hva det var.


og en deilig, stinkende stilton, et par øredobber til, og litt jeg ikke husker.

_MG_9802
Etter gavene var det tid for bobler! Jeg tror vi kjøpte 4 flasker av den perlende proseccoen❤

_MG_9830
Hei, forresten.


Skjønneste Stine kom også!

_MG_9814

_MG_9813

_MG_9825

Og jeg kan ikke huske sist jeg småsjanglet hjem en sen tirsdagsnatt, men det var helt perfekt og etterlengtet og jeg er ganske sikker på at jeg sovnet med et lykkelig flir om munnen.

One response to “Siv fyller år

  1. Hurra!😀 Så ut som en minnerik kveld!😀

Legg igjen en kommentar

