Snart jul

….og da er det jo tid for ønskeliste!

Mye av det jeg ønsker meg finnes på nett. Og da skal man vite at man kan være lur og lage seg en konto på kickback.no ! Det fungerer slik at hvis du går inn på de ulike nettbutikkene via siden deres, får man «kickback» tilbake- som kan veksles inn i gavekort! For eksempel så gir nelly.com 6% kickback, så hvis du handler for 1000 kroner så får du 60 kickback. Dersom man gjør julehandelen på nett, kan man altså tjene seg opp en del! Kickbackene kan veksles inn i gavekort på H&M, peppes pizza, Din Sko, Bianco, iTunes og så videre. Selv har jeg vært medlem i ett år og tjent over 1000 kroner. Hvis du vil registrere deg, kan du ikke legge igjen mailadressen din i kommentarfeltet, så kan jeg «verve» deg? Det er nemlig slik at hvis jeg verver deg, får jeg litt kickback hver gang du får det!😀

Men, dette var jo en digresjon. Jeg skulle jo frem til hva jeg ønsker meg til jul! I uprioritert rekkefølge:

Snehvit-klistremerke til macen min, fra Etsy!

Continous Renewal Serum  M.D. Formulations, fra feelunique.com

M.D. Formulations Vit-a-plus clearing complex masque, fra feelunique.com

M.D. Formulations Moisture Defense Antioxydant Eye Cream, fra feelunique.com

Wolford-strømpebukser! De jeg bruker mest er svarte opaque 70/80 denier i str. M. Men alt er gøy!

Gryter og kasseroller fra Le Creuset. I forskjellige farger. Mye billigere hos Royaldesign enn i butikker, og med fri frakt over 1000 kroner!

termos fra Blafre– enten den med ugler eller ekorn<3

 

Og:

  • headset til trening/løping
  • varme, vanntette vintersko(gjerne timberlands)
  • parkas eller duffelcoat(men supervarm)
  • ullsokker
  • ullundertøy
  • pengegaver til Dyrebeskyttelsen Bergen
  • sportsundertøy fra Kari Traa
  • nye løpesko
  • popup-bøker
  • Ruby Woo-leppestiften fra MAC
  • fred på jorden

 

Legg igjen en kommentar

