Januar, februar, mars 2010

Sent ute- men her er min første oppsummering av året som gikk.

Januar

Januar ble feiret hos Arne og Kristine i deres nye leilighet, med tradisjonsrik kalkun, hvite skjorter, bobler og fyrverkeri.

nyttar 32

Alltid kjekt å være hos Kristine og Arne, for der treffer jeg alltid mennesker jeg ser så sjelden ellers.

Vi gledet oss til det nye året, for vi skulle jo gifte oss.

Jos bursdag

Og så hadde Jo bursdag! Det var en fin og gylden fest, med masse klining.

pål og siv

Og alle var vel i sånn følsomt julemodus. Oi, dette skjedde jo ikke i januar. Det skjedde i slutten av desember! Jeg postet innlegget i januar. Velvel. Nå får det bli med likevel.

fest 112

Åshild hadde pyntet bursdagsgaven med sukkersmykker.

Monica og Marthe

Og jeg lunsjet med gode venninner på ellers kjedelige søndager

Og tenkte litt på hvorfor jeg elsker Walter så masse. Dette tenkte jeg på akkurat da.

_MG_5953

Hadde kortspillkveld med jenter som varte til klokken fire om natten.

_MG_6127

Spiste middag hos Stephan og Eva, som vi ser altfor sjelden.

_MG_5990

Så Grand Prix og stemte oss halvt ihjel på The Diamonds, og så finalen nede på Vamoose med venner og familie av bandet.

_MG_6087

Og spilte Terapi og spiste ost og druer og kjeks og sjokolade.

Februar

Meg i glitterkjolen!

Innviet min nye glitterkjole fra Moods of Norway på jubileumsfest på Kvarteret.

IMG_1225

Hermet etter Sandra og kjøpte Hello kitty-høretelefoner.

Suppefolket

Så på at de andre spiste hummersuppe og gammelost en fredagskveld.

Feiret fastelaven hos Lene, Halvard og Rufus.

Og spiste de beste fastelavensbollene noensinne.

melgaard34

Dro på åpningen av Bjarne Melgaards nye utstilling.

melgaard25

Drakk gratisvin og myste kunstvant på verkene.

melgaard63

Etterpå dro vi ned i baren på Bølgen og Moi og bestilte vodkatinis og tartar.

melgaard69

2010 ble året jeg smakte på (og likte!) tartar og blåskjell. Særlig biff tartar. Om nom nom.

Mars

IMG_1319

I mars ble det endelig tørr asfalt og tøysko-vær.

IMG_1334

Og gatene ble høyhælsvennlige.

IMG_1387

Men det kom litt regnbyger også selvfølgelig, men da fikk vi testet Walters nye regnfrakk fra Norwegian Rain.

kjole6

Jeg fant en superbillig blåbærkjole fra Nümph som jeg viste frem med jazzhands.

Buekorps

Endelig marsjerte Sydnes Bataljon forbi huset vårt igjen- det sikreste vårtegnet i Bergen!

Siv

Vi kunne sitte ute på kafé igjen.

egg10

Walter og jeg hadde påskeverksted hvor vi malte en regnbue som fikk henge i vinduet vårt. Og jeg kjøpte ranunkler hele tiden, for jeg elsker dem.

paaske5

påskemiddag

Dessuten ba Siv og Pål på årets påskeblot, med masse mennesker og lam og quiz og en kjempefin rap.

_MG_7172

_MG_6952

Og, jeg kjøpte mine favorittsko og elsker dem fortsatt; acne short pistols.

Legg igjen en kommentar

