blogginspirasjon

Jeg er smertelig klar over at jeg er en elendig blogger sålangt i år. Men det er samtidig viktig for meg at bloggen er et overskuddsprosjekt- jeg vil ikke føle blogging som en plikt, men noe jeg gjør når jeg er inspirert.

Så da jeg kom hjem en dag og Walter sa han hadde en overraskelse til meg, måtte jeg plutselig innse at det hvertfall ikke er verktøyene det står på lenger.

En flunkende ny og deilig og slank og lett macbook air!

med ninjasnehvit på. Viktigst av alt nesten.

Så nå mangler bare kreativiteten og fotograferingslysten, så er jeg på plass igjen sånn etterhvert.

7 responses to “blogginspirasjon

  1. Og vips, så visste jeg hva jeg ønket meg til burdagen.

  2. Uh! Hvor får man tak i ninja-Snehvit?

  3. HanneLK; jeg kjøpte mitt på etsy.com. Bare å søke på mac decal og så evt. det søkeordet man vil:

    http://www.etsy.com/search?ref=auto&q=macbook+decal

    (husk å få til rett mac-modell, forresten)

  4. Takk for svar!

  5. Tilbaketråkk: Hvilken iPad-pynt bør jeg velge? | @hannelk

  6. Hvor mye koster frakt, toll osv derifra?

  7. Frakten er spesifisert inne på hver enkelt annonse, det kommer an på fra hvilket land det skal sendes, hvilken postleverandør osv.. Så lenge beløpet ikke overstiger 200 kroner, blir det ikke noe toll/moms. Bare å bruke en valutakalkulator og regne ut – men så vidt jeg kan se er det ingen som når tollgrensen her ialle fall.

Legg igjen en kommentar

