peekaboo.

I januar begynte jeg i ny jobb. Den er så innmari kjekk at jeg har vært i en lykkejobbeboble.

Men så savner jeg å blogge også, da. Og jo mer jeg har drøyet å skrive nytt innlegg, jo mer prestasjonspress har jeg lagt på meg selv.

*riste av seg*

Hei!
Siden sist har jeg:

begynt å drikke massemasse kaffe

fått tre nye popupbøker

latt hender og fingre gli over barken til en gammel,gammel eik

syklet på nyfikset, svart sykkel med kurv og sommerfuglringeklokke

feiret 17.mai i bunad- men kun hjemme, fordi champagnefrokosten ble til champagnedag

lagt på meg litt for mange kilo igjen- masse god mat og masse gode godter, og litt for lite trening.

vært i bryllup og konfirmasjon, og holdt tale

laget cupcaketårn av 90 cupcakes

hatt gatens fineste hage/bed med hundre tulipaner og tusen påskeliljer og det blir bare mer og mer bugnende for hver dag

ikke klippet meg i det hele tatt

planlagt bryllupsreiseturné for sommeren

hørt på blant annet veronica maggio, a-ha, keith jarret og lady gaga

hva har dere gjort siden sist?

5 responses to “peekaboo.

  1. Hei!
    Det var en lykke å se et nytt innlegg nå🙂 Kom ved en tilfeldighet inn på bloggen din i romjulen da jeg googlet tapas oppskrifter, og der var jeg hektet! Du har en måte å skrive på som fengsler meg helt🙂
    Ikke for å legge noe press på deg altså, men jeg gleder meg til å lese mange flere innlegg😉
    Ha en fin kveld!

  2. Nå ble jeg kjempeglad! har savner oppdateringer fra denne kanten🙂
    Jeg har forhåpentligvis snart overlevd mitt første år som medisinstudent, trent 5 ganger i uken, kjøpt masse fargerike klær, og nytt å være fri og frank når studiet tillater det🙂

  3. Nå ble jeg glad🙂
    Hva har jeg gjort? Blant annet har jeg sådd frø for første gang på flere år og det spirer og gros masse! Jeg gleder meg til sommerens blomsterprakt. Akkurat nå nyter jeg synet av dyplilla syriner i ulike grønne omgivelser – nydelig er det!

  4. Hurra!
    Sitrondropset er tilbaket! ;D

  5. *tilbake…

Legg igjen en kommentar

