Nadinas bursdag

I går hadde Nadina bursdag. Det måtte markeres med en helaften, såklart. Vi startet med å spise fredagstaco og åpning av gaver hjemme hos Aicha, hennes mor.

Det var peoner, det var bobler og det var Air og sigaretter.

av meg fikk Nadina leppestift og en stjerneballong som selvfølgelig ble med resten av kvelden.

Dessert: pistasjeis med sjokoladebiter.

Og så: la maten synke og fylle på med cava, skravle og legge planer for kvelden.

Samt et ukjent antall sigaretter på den nydelige terrassen.

Så var det på tide å gå videre.

Aicha vinket farvel,

og på veien tok vi med en gyllen flaske som niste.

nadina

deilig med frisk luft i ansiktet, og deilig at det tar fem minutter å gå til Legal.

Vi hadde en rekke fotoshoots på veien også, forresten.

På Legal drakk hele baren prosecco, så de var tomme for isbøtter.

Vi kom frem og innstallerte oss i første etasje, som vanlig.

Nadina fikk en sånn dings som ser ut som en visp uten ende og som kiler helt fantastisk i hodebunnen. Å, den deiligste gaven. Her tester Åshild.

hejhejhallå.

Gurimalla så mye vi lo den kvelden! Kanskje det sunneste i hele verden.

et lite bilderush av forskjellige folk vi møtte den kvelden:

_MG_1637

Min nydelige og fantastiske frisør/venn ChingBling kom også innom. Han har en fin blogg som du kan lese her.

For første gang på gudvethvorlenge ble jeg helt til stengetid! Det ble litt mange runder med prosecco på meg, som dere kanskje ser på bildene mine også:p
I dag våknet jeg til en mann som hadde kjøpt kald brus og laget potetpizza og som gikk på butikken og kjøpte vannmelon fordi jeg hadde så lyst på det, og så så vi star trek. Og da kom jo skallebank i skyggen av det hele.

One response to “Nadinas bursdag

  1. Fine bilder, Marianne!🙂

Legg igjen en kommentar

