i ørene

Jeg kan kle meg både voksent og elegant hvis jeg må- men jeg klarer ikke slutte å leke med looken i ørene. Jeg klarer ikke riste av meg den barnslige gleden over små sløyfer eller svære kirsebær som titter frem fra begge sider av halsen.

Så dette innlegget er dedisert til mine favorittøredobber, både klips og vanlige, som hjelper meg å rekke tunge til den kjedelige svarte kjolen eller få ullstrømpebuksene til å glemmes fordi det glitrer bak en hårtust.

Her er altså mine trofaste følgesvenner. En av hver, for å få plass til dem alle:

Og hvis du fikk lyst til å bli med og gå med blomster og klips og hjerter og bær i ørene, er det bare å begi seg til ebay med en eneste gang. Og forsåvidt etsy.com også! Søk på ting som «vintage plastic clip on earring» eller «plastic earrings» eller «vintage earrings».  Så kommer  man godt i gang og kan gjøre helt usannsynlig gode kupp!

4 responses to “i ørene

  1. Kult!

    Ebay neste! 😛

  2. Skulle ønske ørene mine tålte mer enn ekte gull, for her var det mye fint! 🙂

  3. sitrondrops

    jepp, begynner å bli fornøyd med samlingen 🙂

    hm…men jeg vedder på de har mye fint og billig i gull på ebay, også:)

  4. sitrondrops

    god tur 😀

Legg igjen en kommentar